زیرساخت‌ها جهت استفاده آب شرب مهیا شده است

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم از جمله لوله‌گذاری‌ها را انجام داده و زیرساخت‌های لازم جهت استفاده آب شرب مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _ پنجشنبه بیستم مردادماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال کدورت آب چشمه کوهرنگ و خروج آن از مدار مصرف، چند روزی است مردم شهرکرد با مشکل کمبود آب یا قطعی آب مواجه هستند.

وی افزود: شهرداری در راستای تأمین آب شرب شهروندان، شهرداری تعدادی از چاه‌های آب کشاورزی را در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار داده است تا بخشی از مشکلات آبی مردم رفع شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم از جمله لوله‌گذاری‌ها را انجام داده و زیرساخت‌های لازم جهت استفاده آب شرب مهیا شده است.

به گزارش ایمنا، شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری با توجه به گل آلود شدن چشمه کوهرنگ و امکان تداوم این وضعیت از اهالی شهرهای شهرکرد، چلگرد، باباحیدر، فارسان، فیل آباد، سورشجان و روستاهای مسیر خط انتقال کوهرنگ درخواست کرد در مصرف آب حداکثر صرفه‌جویی را به عمل آورند، اما کدورت آب به دلیل سیلاب‌های اخیر بالا است، به نحوی که آب چشمه کوهرنگ از مدار بهره‌برداری خارج شده و در حال حاضر به شهروندان با تانکر آبرسانی می‌شود، در این راستا ۸۰ تانکر از سراسر کشور به چهارمحال و بختیاری در حال ارسال است.

کد خبر 595507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.