تعویق یک‌سال و نیمه انتخابات هنرهای نمایشی استان مرکزی

عضو هیئت‌رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی گفت: سومین دوره انتخابات هنرهای نمایشی استان مرکزی هم‌زمان با سایر نقاط کشور، باید در سال گذشته انجام می‌گرفت که به علت تغییر دولت، به تعویق افتاد و با گذشت یک سال و نیم همچنان برگزار نشده است.

رضا یونسفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین دوره انتخابات هنرهای نمایشی در سال ۹۵ به‌صورت سراسری برگزار شد و دومین دوره آن در سال ۹۷ در حالی برگزار شد که منتخبان این دوره، به علت تعویق انتخابات سومین دوره، همچنان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تعویق یک سال و نیمه سومین دوره انتخابات هنرهای نمایشی در کشور باعث شده است که برخی استان‌ها با اساسنامه دوره قبل به فعالیت خود ادامه دهند و برخی استان‌ها هم انتخابات را برگزار و مطابق با شیوه‌نامه جدید و اعضای تازه‌نفس در هنرهای نمایشی فعالیت کنند. این تعویق در انتخابات هنرهای نمایشی در برخی استان‌های کشور همچون استان مرکزی، وضعیت آشفته‌ای را در روند کار ایجاد کرده است.

وضعیت آشفته هنرهای نمایشی کشور در اثر برگزار نشدن انتخابات سومین دوره

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان دلیل به تعویق افتادن انتخابات هنرهای نمایشی را تغییر دولت عنوان کرد و افزود: تعویق انتخابات و بلاتکلیفی که در وضعیت فعلی هنرهای نمایشی شکل‌گرفته عامل کاهش انگیزه و انرژی از فعالین عرصه شد و برای اجرای برنامه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی بابیان اینکه ۶۰۰ نفر عضو انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی هستند، ادامه داد: با وجود پیگیری‌های انجام شده از وزارت ارشاد، هنوز دستورالعملی مبنی بر برگزاری دور جدید انتخابات ابلاغ نشده است، البته تعیین تکلیف انتخابات را تا پایان مردادماه وعده داده‌اند.

کد خبر 595483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.