تغییر شهردار اردستان در دستور کار شورای شهر قرار دارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردستان گفت: تغییر شهردار اردستان در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد و اکنون سه نفر از اعضا موافق استیضاح شهردار هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر اردستان، منصور عالیشان اظهار کرد: بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر از عملکرد شهردار راضی نیستند، البته عملکرد یک سال گذشته شورای ششم شهر اردستان نیز رضایت‌بخش نیست.

وی با بیان اینکه اتحاد وجود ندارد و اختلافاتی که در شورای اسلامی شهر اردستان وجود دارد باعث شده نتوانیم وظایف شورای ششم شهر را به نحوه مطلوبی انجام دهیم، ادامه داد: شورای اسلامی شهر باید عملکرد اشتباه شهردار را گوش‌زد کند تا منافع شهروندان و رفاه آنها فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردستان گفت: شهردار اردستان با عملکردی که در این مدت نشان داده است، مشخص شد توان لازم را برای مدیریت شهرداری ندارد و پس از ۱۰ ماه هنوز مشخص نیست که چه برنامه‌ای برای شهر دارد.

وی تصریح کرد: تغییر شهردار اردستان در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد و اکنون سه نفر از اعضا موافق استیضاح شهردار هستند که در روزهای آینده این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 595480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.