مراغه به نردبان‌ آتش‌نشانی نیاز دارد

عضو شورای اسلامی شهر مراغه گفت: درخواست‌های پی‌درپی برای تامین اعتبار و خرید نردبان آتش‌نشانی برای اطفای حریق در ساختمان‌های مرتفع تا به امروز نتیجه‌ای در پی نداشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مراغه، رضا عسگری اظهار کرد: درخواست‌های پی‌درپی برای تأمین اعتبار و خرید نردبان آتش‌نشانی برای اطفای حریق در ساختمان‌های مرتفع تا به امروز نتیجه‌ای در پی نداشته است.

وی ادامه داد: اگر در یکی از ساختمان‌های مرتفع مراغه آتش‌سوزی رخ دهد، در پایین ساختمان باید نظاره‌گر باشیم و بر همین اساس علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر مراغه گفت: در جلسه شورای استان موارد متعدد دیگری همچون نیاز مراغه به اتوبوس‌های درون‌شهری، تعیین تکلیف نیروهای پروژه‌ای و بهبود عملکرد کمیسیون ماده ۵ را مطرح کردیم تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شهر مراغه حداقل به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد، اما مجموع اتوبوس‌های بخش خصوصی و در تملک شهرداری به ۲۰ دستگاه می‌رسد.

عسگری با بیان اینکه جمعیت بی‌بضاعت در بیشتر موارد در حاشیه شهرها سکونت دارند، تصریح کرد: کمبود اتوبوس‌های درون‌شهری موجب شده تا تردد این قشر برای رفع نیازهای ضروری با مشکل مواجه شود.

کد خبر 595466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.