ساماندهی فضای سبز بوستان شهید زرند

شهردار زرند گفت: ساماندهی بوستان شهید زرند در قالب افزایش بهبود کیفی فضای سبز، هرس و فرم‌دهی درختان، حذف درختان خشکیده، لایروبی جوی‌های سطح بوستان‌ها و پاکسازی فضاهای سبز انجام می‌شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: یکی از دلایل تأخیر اجرای پروژه لکه‌گیری معابر، خرابی موتور کارخانه آسفالت شهرداری بود.

وی افزود: با توجه به اینکه کارخانه تعمیر شده و به چرخه تولید آسفالت بازگشته است، عملیات لکه‌گیری مجدداً از سر گرفته شد.

شهردار زرند با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر یکی دیگر از دلایل تعطیلی عملیات لکه‌گیری بوده است، خاطرنشان کرد: مرطوب بودن مصالح در کارخانه آسفالت و تخریب بخشی از زیرسازی‌های انجام شده موجب توقف چند روزه لکه‌گیری‌ها شده است.

ضیاءالدینی اضافه کرد: در حال حاضر لکه‌گیری نوارهای حفاری شده در خیابان‌های شهید رجایی، شهدای محمدآباد و کوچه امام خمینی (ره) پنج آغاز شده است.

وی از آغاز عملیات ساماندهی، لایروبی و حذف درختان خشکیده بوستان شهید به منظور رفاه حال شهروندان و بهره‌وری مطلوب‌تر از فضای سبز بوستان شهید خبر داد و تصریح کرد: ساماندهی فضای سبز بوستان‌های سطح شهر به عنوان فضاهای تفریحی اهمیت زیادی دارد، با توجه به اینکه بوستان شهید یکی از بوستان‌های بزرگ شهر است به همت نیروهای سازمان، عملیات بازپیرایی و ساماندهی فضای سبز این بوستان در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

شهردار زرند با اشاره به ضرورت تعامل هرچه بیشتر با شهروندان، گفت: به منظور ساماندهی بوستان شهید و افزایش بهبود کیفی فضای سبز موجود، هرس فرم درختان، حذف درختان خشکیده، لایروبی جوی‌های سطح بوستان‌ها و پاکسازی فضاهای سبز برنامه‌ریزی شده و اجرای آن در دست اقدام است؛ امیدواریم با اجرای این طرح شاهد رونق و زیبایی بیشتر این بوستان باشیم.

کد خبر 595419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.