تهران در آماده‌باش کامل/ از مسیل‌ها و رودخانه‌ها دوری کنید!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه از روز گذشته (سه شنبه) هشدار زرد و امروز (چهارشنبه) هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده، گفت: در خصوص وزش باد شدید و فاصله گرفتن مردم از مسیل‌ها و رودخانه‌ها به طور ویژه توصیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد یزدی مهر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیلاب دوباره که دقایقی قبل در فیروزکوه رخ داد اظهار کرد: اکنون مدیریت بحران استان تهران در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته (سه شنبه) هشدار زرد و امروز (چهارشنبه) هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده، گفت: در خصوص وزش باد شدید و فاصله گرفتن مردم از مسیل‌ها و رودخانه‌ها به طور ویژه توصیه می‌شود.

یزدی مهر با اشاره به وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه عنوان داشت: طبق گزارش هلال احمر به محض وقوع سیلاب، تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند و در حال بررسی وسعت و میزان خسارت و همچنین افراد حادثه دیده احتمالی هستند.

وی گفت: عوامل امدادی و مدیریت بحران شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و سه شعبه دیگر در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.

همچنین شاهین فتحی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: دقایقی پیش گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد.

وی افزود: در کمترین زمان دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام و در حال بررسی وسعت و میزان خسارت و همچنین افراد حادثه دیده احتمالی هستند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و سه شعبه دیگر در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.

هم اکنون شش گروه امداد و نجات و چهار گروه آنست (سگ‌های جست و جو) در محل حادثه حضور دارند. مدیرعامل هلال احمر استان تهران نیز عازم منطقه شد.

کد خبر 595351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.