اجرای طرح مشاوره رایگان تا روز اربعین

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از اجرای طرح مشاوره رایگان با عنوان «حال خوب زندگی در سایه مهر حسینی» تا روز اربعین خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی متقی‌فر در خصوص طرح «حال خوب زندگی در سایه مهر حسینی»، اظهار کرد: این طرح همزمان با آغاز ماه محرم، به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی مترو تهران در ۱۴ ایستگاه مترو تهران آغاز شد.

وی با بیان این که این طرح تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت، افزود: در هر ایستگاه دو تا سه مشاور در زمینه ازدواج، پیشگیری از طلاق و تربیت فرزند به مراجعان، مشاوره‌های رایگان ارائه داده و در صورت نیاز به مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ارجاع داده می‌شوند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، فرهنگ‌سازی مشاوره، در دسترس قرار دادن خدمات مشاوره و راهنمایی مراجعان و ارجاع آنان به مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: امید است با این گونه اقدامات و تعدد و تداوم آنها، فرهنگ مشاوره در جامعه نهادینه شود.

وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز ۳۱ فروردین ماه در توئیتی از طرح ارائه خدمات مشاوره رایگان در ایستگاه‌های پرتردد مترو تهران خبر داده بود.

کد خبر 595326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.