عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ مردادماه

در این بسته خبری از هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری خلخال برای عمران تا انتخاب شهردار بابل و آغاز بهسازی خیابان‌های آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سرانه تولید پسماند در خمین

وحید قاسمی، معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: سرانه تولید پسماند در خمین ۶۰۰ گرم است و متوسط تولید روزانه پسماند این شهر نیز ۴۰ تا ۴۵ تن برآورد می‌شود.

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری خلخال برای عمران شهری

ودود محمدی، شهردار خلخال گفت: امسال بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای محلی این نهاد، به اجرای پروژه‌های عمران شهری هزینه خواهد شد و فرمانداری خلخال، ما را در افزایش اعتبارات استانی یاری کند.

شهردار بابل انتخاب شد

مهدی کیانی امیری با شش رأی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار جدید شهر بابل انتخاب و پرونده‌اش برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال؛ تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود.

ارتقای درجه ۱۷ شهرداری

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقا درجات جدید ۱۷ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری‌ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه‌ها؛ درجه شهرداری بوشهر به ۱۱ ارتقا یافت.

آغاز بهسازی و آسفالت خیابان‌های آبادان

محمدرضا متور؛ سرپرست شهرداری آبادان گفت: عملیات اجرایی بهسازی، نوسازی و آسفالت خیابان‌های آبادان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

هزینه سه میلیارد تومانی برای ساماندهی رصدخانه مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: طرح ساماندهی محوطه رصدخانه بر اساس تفاهم‌نامه شهرداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در حال اجرا بوده و تاکنون حدود سه میلیارد تومان برای اجرای مرحله نخست طرح ساماندهی رصدخانه تاریخی این شهر هزینه شده است.

ساماندهی ۱۲۴ متکدی در شهر گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه مرداد ماه امسال ۱۲۴ متکدی در سطح این شهر جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

کد خبر 595313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.