اعتراض شورای شهر چلمسفورد به کمبود بودجه دریافتی

شورای شهر چلمسفورد اعلام کرد که در صورت تأمین نشدن بودجه مورد نیازش برای خدمات‌رسانی مجبور خواهد بود ارائه بخشی از این خدمات را متوقف کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر چلمسفورد در اعتراض به کمبود بودجه دریافتی خود اعلام کرد که در صورت ادامه بی‌توجهی‌های دولت انگلستان به مشکلات مالی آن، ارائه خدمات خود را در سطح شهر متوقف خواهد کرد. برآورد هزینه‌های شورا برای سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برابر با ۴.۲ میلیون پوند و ۲.۵ میلیون پوند بیشتر از برآورد هزینه‌ها در ژانویه سال جاری است که دلیل آن تورم هزینه‌های سوخت، انرژی و پارکینگ خودروها محسوب می‌شود.

برنامه درآمدی بودجه شورای شهر چلمسفورد برای سال ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در بخش درآمد حاصل از محل پارکینگ خودروها بر فرض افزایش بسیار اندکی تعیین شده که با توجه به بررسی‌های شورا ۵۰۰ هزار پوند کمتر از حد انتظار است و پیش‌بینی بودجه در ماه فوریه که انتظار می‌رفت با افزایش ۲۵۰ هزار پوندی اجاره‌بهای مرکز خرید «های‌چلمر (High Chelmer)» همراه باشد که در مالکیت شورا قرار دارد، نشان داد درآمد ناشی از این افزایش برای شورا ۲.۳ میلیون پوند خواهد بود که حتی از سال قبل نیز ۷۰۰ هزار پوند کمتر است.

شورای شهر پیش از شیوع کووید -۱۹ شکاف هزینه‌ای ۱.۳۵ میلیون پوندی را برای سال مالی آینده خود پیش‌بینی کرده بود که در سال گذشته این شکاف برابر با ۱.۷ میلیون پوند بود و در سال جاری معادل ۴.۲ میلیارد پوند است که به‌دنبال آن فشارهای بی‌سابقه‌ای بر بخش امور مالی شورا وارد شد. بنابراین فقدان کمک‌های دولتی به این نهاد تنها با توقف خدمات آن همراه خواهد بود که شامل جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر، دفن اجساد و نگهداری از پارک‌ها می‌شود.

عضو کابینه امور مالی شورای شهر چلمسفورد با اشاره به بزرگی چشمگیر شکاف هزینه‌ای سال جاری نسبت به سال‌های قبل گفت که انتظار می‌رود در ژانویه پیش رو بودجه متعادل‌تری برای شورای شهر تعریف شود چراکه امسال چالش بزرگ‌تری نسبت به میانگین سال‌های گذشته وجود دارد و شرایط دشوارتر است.

کد خبر 595307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.