آخرین جزئیات احداث پروژه رینگ چهارم حفاظتی

معاون عمران شهری شهردار اصفهان، جزئیات احداث پروژه رینگ چهارم حفاظتی را تشریح کرد و گفت: در مسیر کیلومتر ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ ، ۷۵ درصد آزادسازی با مجموع ۶۷ هزار و ۵۲۳ مترمربع انجام‌شده و تنها ۲۵ درصد آزادسازی اراضی و املاک در این مسیر باقی‌مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر کشاورزراد امروز_ چهارشنبه نوزدهم مردادماه _در نشست بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان که در محل تجهیز کارگاه پروژه حلقه حفاظتی واقع در محور خاتون‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: پروژه رینگ چهارم حفاظتی از اهمیت بالایی در میان پروژه‌های عمرانی شهر برخوردار است.

وی در تشریح اقدامات انجام‌شده از کیلومتر صفرتا ۴۰۰۰ متر پروژه رینگ چهارم حفاظتی گفت: در مسیر کیلومتر ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰، ۷۵ درصد آزادسازی با مجموع ۶۷ هزار و ۵۲۳ مترمربع انجام‌شده و تنها ۲۵ درصد آزادسازی اراضی و املاک در این مسیر باقی‌مانده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در محدوده کیلومتر ۴۵۰ تا ۲۵۰۰ رینگ چهارم حفاظتی نیز ۴۳ پلاک آزادسازی شده است، تصریح کرد: همچنین آزادسازی املاک معارض باقی‌مانده در محدوده ۴۵۰ تا ۱۱۵۰ کیلومتر پروژه رینگ چهارم به متراژ ۴۲۴۰ مترمربع نیز انجام‌شده است و فقط دو پلاک جهت آزادسازی باقی‌مانده است که با تکمیل این بخش از ابتدای شهریورماه اجرای عملیات پروژه در این بخش آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در محدوده کیلومتر ۱۱۵۰ تا ۱۴۰۰ رینگ چهارم حفاظتی که پل خاتون‌آباد نیز در آن قرار دارد، فقط ۵۰ درصد آزادسازی اراضی به متراژ ۴ هزار و ۶۳۶ متر انجام‌شده و چهار هزار و ۴۹۰ مترمربع باقی‌مانده است.

کشاورزراد با بیان اینکه در محدوده کیلومتر ۲۳۰۰ تا ۲۷۰۰ تاکنون ۳۸ درصد آزادسازی‌ها انجام‌شده است، گفت: مجموع کل اراضی آزادسازی شده در این محدوده ۷ هزار و ۹۸۴ مترمربع بوده و مهلت آزادسازی اراضی باقی‌مانده تا ۳۰ شهریورماه است.

وی اظهار‬ کرد: بر اساس مصوبه موجود، آزادسازی املاک معارض باقیمانده در محدوده کیلومتر ۱۸۰۰ تا ۲۳۰۰ رینگ چهارم حفاظتی تا ۳۰ مهرماه سال جاری باید انجام شود که تاکنون فقط ۱۱.۳ درصد شامل ۱۸۸۷ مترمربع انجام‌شده است.

معاون شهردار اصفهان در تشریح معارضات موجود در مسیر کیلومتر ۴۵۰ تا ۲۵۰۰ متر رینگ چهارم حفاظتی، تصریح کرد: لوله‌های تاسیساتی همچون آب و فاضلاب و گاز از آن جمله بوده است که جلساتی برای رفع این مشکل با مسئولان مربوطه برگزار شده است، همچنین وجود کانال‌های آب کشاورزان در امتداد مسیر و تعدد تیرهای برق از دیگر معارضات موجود در مسیر اجرای این طرح است.

وی با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله غفاری که به‌صورت روگذر از بلوار آسمان تا خیابان تابان در حال احداث است، گفت: مدت اجرای فاز اول قرارداد ۹ ماهه است که طول پل ۲۶۳ مترو عرض آن ۲۳ متر با مبلغ اولیه قرارداد ۲۲ میلیارد تومان در تعهد منطقه ۱۴ شهرداری قرار دارد.

کشاورزراد اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله غفاری بر اساس برنامه زمان‌بندی ۱۴.۳ درصد بوده است که در صورت تزریق به‌موقع اعتبارات مالی و حداقل ماهانه ۱۵ میلیارد تومان از سوی شهرداری مرکزی، می‌توانیم با فعالیت شبانه‌روزی این‬ پروژه را تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل کنیم.

کد خبر 595246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.