استقبال از بهار ۱۴۰۲ در مشهد با رنگ و بوی متفاوت

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به همزمانی بهار ۱۴۰۲ با ماه شعبان و رمضان و حضور بیشتر زائران و مجاوران در بازه زمانی افطار تا سحر در محیط‌های شهری مشهد، در تلاش هستیم منظر و زیست شبانه این کلان‌شهر رنگ و بوی متفاوتی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی استقبال از بهار ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به همزمانی بهار ۱۴۰۲ با ماه شعبان و رمضان از روزهای آغازین بهار و فروردین‌ماه، پیش‌بینی‌های لازم و برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این خصوص انجام شده است تا با توجه به حضور بیشتر زائران و مجاوران در بازه زمانی افطار تا سحر در محیط‌های شهری، منظر و زیست شبانه در مشهد رنگ و بوی متفاوتی پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری، افزایش مشارکت شهروندان در فرایند استقبال از بهار ۱۴۰۲ است، لذا تلاش شده است با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف، حضور و مشارکت شهروندان در فضاآرایی و منظرسازی شهر به‌طور فزاینده‌ای نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: افزایش تعداد المان‌های دائمی و طراحی متفاوت نمادهای نوری با تاکید بر باورهای دینی و انقلابی در راستای افزایش سرزندگی محیط شهری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بهار ۱۴۰۲ است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده زائران در مشهدالرضا (ع) در روزهای پایانی اسفندماه امسال، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شده است تا تمام فعالیت‌های عمرانی تا پانزدهم اسفندماه به اتمام برسد و به‌منظور گل‌آرایی شهر در تلاش هستیم تا حد امکان از ظرفیت‌های داخلی مجموعه شهرداری نسبت به تأمین گل مورد نیاز استفاده کنیم.

کد خبر 595244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.