امریه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان+ رشته‌های مورد نیاز

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در نظر دارد نسبت‌به جذب تعداد محدودی سرباز مردم‌یار جهت اعزام ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ برای شهرستان‌های اصفهان، برخوار، دهاقان، فریدن، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، مبارکه و نجف‌آباد اقدام کند.

به گزارش ایمنا، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در نظر دارد نسبت به جذب تعداد محدودی سرباز مردم‌یار جهت اعزام ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ برای شهرستان‌های اصفهان، برخوار، دهاقان، فریدن، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، مبارکه و نجف‌آباد اقدام کند؛ متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ به سامانه Taavonyar.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت‌نام در سامانه مذکور به منزله پذیرش نهایی نیست و منوط به بررسی طی مراحل بعدی و انتخاب از بین متقاضیان خواهد بود.

نکته ۱: کلیه رشته‌های تحصیلی مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است و امکان جذب رشته‌های نامرتبط در هیچ اعزامی وجود ندارد:

آمار, اقتصاد و مدیریت, بازرگانی، امور مالی و مالیاتی, برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون, توسعه روستایی, توسعه روستایی گرایش مدیریت توسعه, جامعه شناسی گرایش تعاون, جامعه شناسی گرایش جامعه شناسی اقتصادی و توسعه, حسابداری, حقوق, شیمی, صنایع, علوم اجتماعی, علوم اقتصادی, عمران, فناوری اطلاعات مدیریت, مطالعات اجتماعی, معماری, مهندسی طراحی صنعتی, مکانیک، الکترونیک, کارآفرینی, کامپیوتر.

نکته ۲: ثبت‌نام صرفاً از طریق سامانه مردم‌یار ( تعاون یار سابق) به نشانی Taavonyar.mcls.gov.ir است و تنها در صورتی که گزینه‌های "تأیید ارسال مدارک" و "تأیید اطلاعات" را تأیید کرده باشید مدارک مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از بررسی مدارک و شرایط کلیه متقاضیان در استان و وزارتخانه، جذب و پذیرش صورت می‌گیرد. توجه فرمائید با هر تغییری در اطلاعات ثبت شده در سامانه این دو گزینه غیرفعال می‌گردد و باید مجدداً آن‌ها را تأیید کنید.

ردیف شهرستان تعداد تاریخ اعزام مقطع تحصیلی

۱

اصفهان ۲ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ دکتری / کارشناسی ارشد
۲ برخوار ۱ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ کارشناسی ارشد
۳ دهاقان ۱ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ کارشناسی ارشد
۴ فریدن ۱ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ کارشناسی ارشد
۵ فلاورجان ۱ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ دکتری
۶ کاشان ۱ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ دکتری
۷ گلپایگان ۱ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ کارشناسی ارشد
۸ مبارکه ۱ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ کارشناسی ارشد
۹ نجف آباد ۱ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ دکتری
کد خبر 595241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.