برنامه مسابقات ملی‌پوشان ایران در روز ششم

ملی‌پوشان کاروان ایران امروز در قالب رشته‌های تکواندو، تیراندازی، پاراتیروکمان، پاراشنا، تنیس روی‌میز (تیمی)، کشتی‌ آزاد، ژیمناستیک‌ هنری، والیبال زنان و دوومیدانی مردان برای کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حریفان خود دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ششمین روز از پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز آغاز شده و ورزشکاران در رشته‌های مختلف و در قالب بخش‌های انفرادی و تیمی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

ملی‌پوشان کاروان ایران نیز در رشته‌های تکواندو، تیراندازی، پاراتیروکمان، پاراشنا، کشتی‌آزاد، ژیمناستیک (هنری)، تنیس روی‌میز، والیبال زنان و دوومیدانی مسابقه خواهند داد.

برنامه ورزشکاران کشورمان در روز ششم به شرح زیر است:

در تکواندو، محمدصادق دهقانی، دانیال بزرگی، غزل سلطانی و زینب اسماعیلی از ساعت ۱۰:۳۰ اولین مسابقه خود را در مقابل حریفان انجام دادند.

در تیراندازی، بابک یگانه و مرضیه پرورش‌نیا کار خود در این مسابقات را از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز کردند.

همچنین در پاراتیروکمان تیمی نیز ملی‌پوشان ایران در همین ساعت به‌مصاف نخستین حریف خود رفتند.

پاراشناگران کشورمان در سومین روز از مسابقات خود، از ساعت ۱۱:۳۰ مصاف‌هایشان را شروع کرده‌اند؛ سینا ضیغمی‌نژاد، شاهین ایزدیار، ابوالفضل ظریف، علی امینی و محمد کریم‌زاده برای کسب مدال‌هایی دیگر به آب زده‌اند.

آزادکاران کشتی کشورمان نیز از ساعت ۱۳ رسماً روی تشک می‌روند؛ کشتی‌گیران کشورمان صبح امروز وزن‌کشی خود را انجام دادند و به این ترتیب رضا مؤمنی، مرتضی قیاسی، محمدصادق فیروزپور، علیرضا کریمی و مرتضی گلیج با رقیبان خود روی تشک روبه‌رو خواهند شد.

در رشته ژیمناستیک هنری، از ساعت ۱۳:۳۰ مهدی احمدکهنی، محمدرضا خسرونژاد و محمدرضا حمیدی در این رقابت‌ها مسابقه خواهند داد.

از ساعت ۱۴:۳۰، تیم‌های ملی زنان و مردان تنیس روی‌میز به‌مصاف رقبا می‌روند.

تیم‌ملی والیبال زنان ایران ساعت ۱۷:۳۰ در مقابل ازبکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

و در آخرین مسابقات برای کاروان کشورمان، در رشته دوومیدانی محمدحسین ابارقی و مسعود کامران ساعت ۱۷:۳۰ مسابقه می‌دهند.

کد خبر 595237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.