قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز (۸ شهریور) + زمان عرضه iPhone ۱۴

جدیدترین گوشی‌های آیفون شامل آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس هستند؛ قیمت و زمان عرضه این مدل‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ازآنجاکه برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که همه مدل‌های نسل بعدی گوشی‌های اپل، صد دلار نسبت به مدل‌های قبلی خود گران‌تر خواهد بود، آیفون ۱۴ با برچسب قیمت ۸۹۹ دلار عرضه خواهد شد و ازآنجاکه نرخ دلار در صرافی ملی ایران امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ ۲۸۳ هزار و ۴۷۹ ریال اعلام شده است، این گوشی قیمتی برابر با ۲۵۴ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۶۲۱ ریال خواهد داشت، اما به‌تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شایعات قبلی در مورد قیمت این محصول احتمالاً نادرست بوده است.

شرکت اپل برای حفظ سطح فروش خود احتمالاً آیفون ۱۴ را در همان سطح قبلی نگاه خواهد داشت و این گوشی افزایش قیمت را تجربه نخواهد کرد؛ بنابراین آیفون ۱۴ دقیقاً مانند آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار (با احتساب هر دلار به میزان ۲۸۳ هزار و ۴۷۹ ریال امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ صرافی ملی ایران این گوشی ۲۲۶ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۷۲۱ ریال عرضه می‌شود البته قیمت اعلام شده فقط برای مدل استاندارد آیفون ۱۴ معتبر است. با توجه به مطالب ارائه شده، انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به ترتیب با برچسب قیمت ۱۰۹۹ دلار (۳۱۱ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۴۲۱ ریال) و ۱۱۹۹ دلار (۳۳۹ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۳۲۱ ریال) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

آیفون ۱۴ کی میاد؟

طبق آخرین اخبار، شرکت اپل معمولاً نسل جدید آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر یا اکتبر (دهم شهریورماه تا هشتم آبان‌ماه ۱۴۰۱) معرفی می‌کند.

کد خبر 595214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.