تصویب برخی از لوایح دوفوریتی شتاب‌زده نباشد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در تصویب برخی از لوایح دوفوریتی ضرورتی وجود ندارد و نباید شتاب‌زده عمل کنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لایحه دو فوریتی شهرداری کرج با موضوع اختصاص اعتبار به تقدیر از اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار و برگزاری همایش تجلیل از آنها، اظهار کرد: نمی‌دانم با پرداخت این ارقام به اصحاب رسانه، چه گره‌ای از کار آنها باز می‌شود؟ انجام این گونه اقدامات در خصوص خبرنگاران، علاج واقعه نیست.

وی با اشاره به اینکه آیا صحیح است که یک فرد رسانه‌ای فنی و هنرمند را با فردی که غیرحرفه‌ای است یکسان ببینیم، تصریح کرد: به نظرم شتاب‌زده عمل کردن، کار نادرستی است و با توجه به مفادی که در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تصویب شده است و نیز تغییر رویکرد، دوفوریت این لایحه لزومی ندارد، از طرفی همکاری مدیریت شهری با اداره کل ارشاد باید طی تفاهم‌نامه‌ای در چند بند آماده و تصویب شود و پس از تصویب کلیات مشارکت در امور اولویت‌دار مدیریت شهری انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مسائلی که خبرنگاران با آنها مواجه هستند، مشکلات زیرساختی و بیمه را از جمله این موارد دانست و تأکید کرد: تصمیم‌گیری عجولانه در این زمینه مشکلی را رفع نمی‌کند. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز باید مشکلات این قشر زحمتکش را احصا و بررسی کند، وگرنه تقدیر از آنها که هر سال توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری انجام می‌شود؛ شورای ششم شهر کرج علاقه‌مندی و تمایل خود را به انجام امور فرهنگی نشان داده است.

کد خبر 595160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.