آغاز طرح خورشیدی کردن بام‌های شهر آمریکایی

ساکنان سالت‌لیک سیتی، مرکز ایالت یوتا در آمریکا، به زودی از حمایت‌های مالی دولت برای نصب پنل‌های خورشیدی بر بام خانه‌های خود برخوردار خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران سالت‌لیک سیتی متعهد شده‌اند آموزش‌های لازم برای نصب پنل‌های خورشیدی را به طور رایگان برای ساکنان فراهم آورند، ضمن این‌که تخفیف‌های قابل‌توجهی در این رابطه در اختیار آن‌ها قرار دهند. در همین راستا، به زودی ساکنان شهر قادر خواهند بود به نصب این پنل‌ها بر بام خانه‌های خود بپردازند و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوند. این اقدام در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار پیاده خواهد شد که البته قرار است به طور تدریجی در شهر پیاده شود به این صورت که تا پایان سال ۲۰۲۲، تنها ۵۰ خانواده از طرح آموزش رایگان و تخفیف خرید پنل‌ها برخوردار خواهند شد.

آغاز طرح خورشیدی کردن بام‌های شهر آمریکایی

نقش پنل‌های خورشیدی در تحقق اهداف توسعه پایدار سالت‌لیک سیتی

بدیهی است که تولید انرژی تجدیدپذیر نقش مهمی در کاهش انتشار گازهای آلاینده ایفا می‌کند و همین امر، تحقق اهداف توسعه پایدار سالت‌لیک سیتی و همچنین به حداقل رساندن تغییرات اقلیمی را در پی دارد. در این راستا، تأمین انرژی مورد نیاز ساکنان از طریق نیروی خورشیدی می‌تواند در کاهش کربن و افزایش تاب‌آوری شهر بسیار اثربخش باشد و به رونق اهداف اقتصادی نیز کمک زیادی کند. به همین دلیل، مدیران سالت‌لیک سیتی از همان ابتدای سال ۲۰۲۲ تلاش کردند شرکایی برای پیاده‌سازی طرح خورشیدی کردن بام‌های شهر بیابند که ضمن فروش پنل‌های خورشیدی مناسب، حاضر به دادن تخفیف به مشتریان باشد به این امید که شهر را در مسیر رسیدن به اهداف توسعه پایدار تا سال ۲۰۳۰ یاری کنند.

شهروندان سالت‌لیک سیتی علاقه‌مند به نصب پنل‌های خورشیدی بر بام خانه‌های خود می‌توانند فرم‌های مخصوصی را به صورت آنلاین پر کنند و درخواست خود را در این زمینه ارائه دهند تا مدیران به تدریج آن‌ها را در اولویت دریافت مزایای معین برخوردار کنند. نصب پنل‌های خورشیدی از دوم ماه سپتامبر آغاز خواهد شد و ساکنان خواهند توانست تا شانزدهم ماه برای اعمال آن اقدام کنند.

آغاز طرح خورشیدی کردن بام‌های شهر آمریکایی

کد خبر 595135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.