عزم جدی مدیریت شهری قزوین برای اتمام پروژه کمربندی شرق

رئیس کمیسیون مالی و برنامه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اتمام کمربندی شرق در اولویت کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین است.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر قزوین، اتمام پروژه کمربندی شرق در اولویت فعالیت‌های عمرانی شهرداری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و برنامه مدونی برای تکمیل این پروژه دارد.

وی افزود: این پروژه بسیار دارای اهمیت است، زیرا با متصل کردن کمربندی به پل امام رضا (ع)، یک رینگ کمربندی برای اتصال نقاط مختلف شهر از شمال تا جنوب و شرق به غرب قزوین کارایی دارد و بار ترافیک داخل شهر را کاهش می‌دهد، از این‌رو شهروندان می‌توانند با کمترین زمان ممکن به چهار جهت اصلی شهر قزوین تردد کنند.

رئیس کمیسیون مالی و برنامه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: در ادوار گذشته پروژه کمربندی شرق طراحی و بخشی از آن اجرا شد که در شورای ششم ادامه این طرح در اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام قرار گرفت، اما برای تکمیل آن مشکلاتی از قبیل عبور از باغستان و تملک پلاک‌های در مسیر وجود دارد.

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه کمربندی شرق قزوین خبر داد و گفت: این پروژه پایان سال جاری تکمیل می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

چگینی خاطرنشان کرد: با رایزنی گسترده با نهادهای مختلف و جذب بودجه سعی در تکمیل این پروژه داریم تا شهروندان در سلامت اجتماعی و روانی ناشی از ترافیک شهری اقدامات نمایندگان خود در پارلمان شهری و شهرداری را لمس کنند.

کد خبر 595125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.