امیدوارم دوباره در استمفورد بریج بازی کنم!

تیمو ورنر که از چلسی به باشگاه سابقش، لایپزیگ برگشته، نامه‌ای برای هواداران آبی‌ها نوشته و از آن‌ها خداحافظی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیمو ورنر پس از پیوستن دوباره به باشگاه سابقش لایپزیگ، با هواداران چلسی خداحافظی کرد. ورنر ابتدا در سال ۲۰۲۰ پس از فعال کردن بند فسخ ۴۵ میلیون پوندی (۵۴ میلیون دلاری) توسط چلسی، از لایپزیگ به آبی‌ها پیوست، اما اکنون در ازای ۳۰ میلیون یورو (۲۵ میلیون پوند / ۳۱ میلیون دلار) به آلمان بازخواهد گشت. ورنر برای رسیدن به جام‌ها در استمفورد بریج که در آلمان به آن دست یافت، تلاش کرد، اگرچه او مدال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در دوران حضورش در چلسی به دست آورد.

او اکنون به آلمان بازخواهد گشت و حالا با ترک لیگ برتر، ورنر نامه خداحافظی به هواداران آبی‌ها نوشته است.

ورنر چه گفت؟

او در نامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، گفت: "امروز پایان کار من با باشگاه چلسی است. من به‌طور باورنکردنی از زمانی که در این باشگاه ویژه گذراندم، سپاسگزارم.

در این مرحله می‌خواهم از هم تیمی‌هایم، مربیان و کادرفنی‌ام به‌ویژه از شما هواداران باشگاه فوتبال چلسی قدردانی کنم.

من در طول دو سال گذشته عشق و حمایت زیادی را احساس کردم و هرگز فراموش نمی‌کنم که شما بچه‌ها چگونه در لحظات خوب و چالش‌برانگیز پشت من ایستادید!

ما جام‌هایی مانند لیگ قهرمانان اروپا را با هم به دست آوردیم و من همیشه آهنگی را که برای من نوشتید و خواندید را به یاد خواهم داشت. من از قبل مشتاقانه منتظر هستم که یک روز دوباره در استمفورد بریج بازی کنم. "

ورنر در ۸۹ بازی در تمام رقابت‌ها برای چلسی تنها ۲۳ بار گلزنی کرد، اگرچه او به باشگاه کمک کرد تا جام لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

او در آن فصل در ۱۲ بازی لیگ قهرمانان چهار بار گلزنی کرد، اما در لیگ برتر تنها شش گل به ثمر رساند.

وضعیت ورنر در فصل دوم خود چندان بهبود نیافت، زیرا او در ۳۷ بازی ۱۱ گل برای چلسی به ثمر رساند.

کد خبر 595119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.