لزوم رفع چالش‌های شهری تهران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بیان اینکه چشم‌هایمان را بر واقعیت‌های جامعه بسته‌ایم، گفت: تا زمانی که کودکان کار، دست‌فروشان و بساط گستران در بعضی نقاط شهر دیده می‌شوند، یعنی هنوز چالش‌هایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ پس از استماع گزارش حسابرسی از شرکت شهربان و حریم بان با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری باید در بهتر اداره شدن شهر تجدید نظر کند، اظهار کرد: در دفاع از عملکرد شرکت شهربان به مواردی اشاره شد مبنی بر اینکه شهر چالش ندارد؛ اگر هر کار و فعالیتی، را رها کنیم و رسیدگی نکنیم چالش نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: گویا یک زیست مسالمت‌آمیز با دست‌فروشان وجود دارد و مأموران حریم‌بان و شهربان نیز کار خود را انجام می‌دهند، اگر مدت زمانی را کنار بساط گستران ایستاده باشید، متوجه این سخن خواهید شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بیان اینکه چشم‌هایمان را بر واقعیت‌های جامعه بسته‌ایم، گفت: شهر به حال خود رها و وضعیت چهارراه‌ها از نظر تکدی‌گری و بساط گستران نابسامان است، تا زمانی که کودکان کار، دست‌فروشان و بساط گستران در بعضی نقاط شهر دیده می‌شوند، یعنی هنوز چالش‌هایی وجود دارد.

وی افزود: مسئولان مربوطه تاکید دارند که برای مهار این چالش‌ها برنامه وجود دارد، اما بر این باور هستم که این شهر که پایتخت و ام‌القرای جهان اسلام است، مدیریت‌های بسیاری بر خود دیده است و شرایط سختی را به واسطه مدیریت رها شده دوره قبلی پشت سر گذاشته است که جای تأسف دارد.

کد خبر 595080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.