استقبال شایسته خمین از عاشورای حسینی

شهردار خمین گفت: تمام نیروهای خدمات شهری در دهه اول محرم به‌خصوص ایام تاسوعا و عاشورا، جهت نظافت شهری و رفاه حال شهروندان در آماده‌باش کامل بودند.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در ماه محرم، اظهار کرد: تمام نیروهای خدمات شهری در دهه اول محرم جهت نظافت شهر و رفاه حال شهروندان در آماده‌باش کامل قرار داشتند.

وی افزود: چندین اکیپ در شب‌های محرم، از پیش از آغاز مراسم تا پایان حضور در دسته‌های عزاداری به جمع‌آوری لیوان‌های یک‌بارمصرف و پاکسازی معابر مشغول بودند.

شهردار خمین با اشاره به جمع‌آوری ظروف یک‌بار مصرف و نظافت معابر شهری بعد از مراسم روز عاشورا، خاطرنشان کرد: تمام المان‌ها و جداول سطح شهر همزمان با آغاز ماه محرم شست‌وشو داده شدند.

احمدی تصریح کرد: جوی‌ها و کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و مسیرهای هیئت‌های عزاداری در روزهای ابتدایی ماه محرم یک روز در میان و در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به طور کامل پاکسازی، آهک‌پاشی و شست‌وشو و جداول مسیرهای حرکت کارون اسرای کربلا شسته شد.

وی تصریح کرد: قبل و بعد از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی (ره) نیروهای خدمات شهری اقدام به نظافت مصلی و اطراف آن کردند تا فضای مناسبی جهت عزاداری برای شهروندان مهیا باشد.

شهردار خمین گفت: علاوه بر تخلیه سطل‌های زباله طبق روال عادی، با اضافه شدن یک شیفت تمام سطل‌های زباله مسیرهای عزاداری تخلیه و جهت رفاه شهروندان در روز عاشورا تخلیه سطل‌های زباله قبل و بعد از برگزاری مراسم عزاداری انجام شد.

احمدی افزود: شیرهای آب سطح شهر و تانکرهای آب جهت وضو گرفتن عزاداران حسینی برای نماز ظهر عاشورا آماده‌سازی شد.

کد خبر 595079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.