دستگیری ۱۴ نفر از سرشاخه‌های دو سایت هرمی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از دستگیری و بازداشت ۱۴ نفر از سرشاخه‌های دو سایت هرمی غیرمجاز به نامهای قوچپین و تیمون در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش ایمنا، ناصر عتباتی اظهار کرد: درپی اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز دو سایت هرمی قوچپین و تیمون در شهرستان خوی و هدایت گسترده وجوه نقد به کانال‌های یاد شده موضوع تحت رصد اطلاعاتی دادسرای خوی با همکاری نهادهای امنیتی قرار گرفت و با انجام تحقیقات و شناسایی سرشاخه‌های این سایت‌ها تعداد ۱۴ نفر از آنها که تا حدود ۴۰۰ نفر زیرمجموعه داشتند و مبالغی را هم به حساب سرشاخه‌ها واریز نموده بودند دستگیر و تحقیقات مقدماتی در خصوص آنها آغاز شد.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به بازپرس دادسرای خوی ۱۴ متهم پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب اعضای متعدد جدید برای کسب سود دو گروه غیرمجاز تیمون و قوچپین پس از اقرار به عضویت و کسب سودهای کلان با صدور قرار بازداشت به زندان خوی معرفی و سپس جهت انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیل پرونده در اختیار نهادهای امنیتی قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تأمین حقوق مالباختگان توسط دادسرای عمومی و انقلاب خوی به عنوان اولویت اصلی پرونده در حال انجام است از مردم استان خواست فریب چنین شرکت‌های هرمی غیرمجاز را نخورند و به راحتی اموال خود را در اختیار چنین افرادی قرار ندهند.

منبع: مشرق

کد خبر 595011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Rkh ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    حالا که گرفتین پولارو ازشون بگیرین و به حساب مال باخته ها بریزین خب