لقب آقای خاص برای ستاره جدید آرژانتینی

کیفیت و نگرش دیبالا در جلسات تمرینی باعث شده تا ژوزه مورینیو تحت تأثیر قرار بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو، سرمربی رم تحت تأثیر عملکرد پائولو دیبالا قرار گرفته است و نام مستعاری برای صدا زدن ستاره آرژانتینی استفاده می‌کند.

دیبالا پس از پایان قراردادش با یوونتوس به صورت رایگان به جمع جالوروسی ها پیوست. او که به مدت هفت سال در ترکیب بانوی پیر حضور داشت، افتخارات زیادی با این باشگاه کسب کرد و حتی بازوبند کاپیتانی یووه را نیز به بازوی خود بست. پس از یک سال مذاکره مداوم بر سر جزئیات قرارداد، باشگاه یوونتوس اعلام کرد که با دیبالا به توافق نرسیده و این ستاره آرژانتینی از جمع آن‌ها جدا خواهد شد.

دیبالا در برابر چشمان بیش از ده هزار هوادار رم در ابتدای جولای معرفی شد و هواداران تیفوسی این باشگاه بی‌صبرانه منتظر حضور پائولو در ترکیب تیمشان بودند. نشانه‌های اولیه حضور دیبالا در تیم جدیدش امیدوارکننده است زیرا جالوروسی در آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود در روز یکشنبه شاختار دونتسک را با پنج گل شکست داد و دیبالا نیز در این مسابقه برای تیمش خوب بازی کرد.

کیفیت و نگرش دیبالا در جلسات تمرینی باعث شده تا ژوزه مورینیو تحت تأثیر قرار بگیرد. وی معتقد است، دیبالا بازیکن ایده آلی به حساب می‌آید که می‌تواند از نظر کیفیت تیمش را به سطح بالاتری برساند و در تمرینات او را پائولینو خطاب می‌کند که نام خاصی برای دیبالا محسوب می‌شود.

مهاجم آرژانتینی و مربی پرتغالی در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارند و از همراهی یکدیگر لذت می‌برند. به نظر می‌رسد دیبالا به خوبی خود را با جو ورزشگاه المپیکو وفق داده است، جایی که هواداران در آستانه شروع رسمی فصل جدید سری آ ایتالیا رویاهای بزرگی در سر می‌پرورانند و امیدوار هستند تا آقای خاصی به همراه ستاره جدید آرژانتینی، دوباره رم را به روزهای پرشکوه بازگرداند.

کد خبر 595002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.