فشار بارسلونا بر روی لالیگا برای ثبت قراردادها

بارسلونا به نظرات حسابداران خود پایبند است و باور دارد که برای ثبت نام بازیکنان خود نیازی به فعال کردن اهرم دیگری ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بارسلونا شنبه آینده رقابت‌های این فصل لالیگا را در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ مقابل رایو وایکانو آغاز می‌کند و تا آن زمان امیدوار است که امضای پنج خرید و سه تمدید خود را به تأیید برساند.

در واقع، در داخل باشگاه بارسلونا این احساس وجود دارد که لالیگا موافقت خود را با تیم اعلام می‌کند و معاملات انجام شده برای ایجاد تراز مالی مناسب را کافی می‌داند. هیئت مدیره بارسلونا اطمینان دارد که سه اهرم فعال شده که ارزشی در حدود ۷۶۰ میلیون یورو دارند، اجازه خرید روبرت لواندوفسکی، ژولس کانده، فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و رافینیا را صادر خواهد کرد. همچنین اهرم‌های فعال شده به منظور ثبت قراردادهای تمدید شده عثمان دمبله، سرجی روبرتو و گاوی نیز خواهد بود.

باشگاه بارسلونا هنوز در انتظار تأیید لالیگا مبنی بر مناسب بودن اعداد و ارقام مالی است. در حال حاضر رئال مادرید می‌گوید که بارسلونا باید فداکاری‌های بیشتری انجام دهد اما کاتالان‌ها موافق نیستند. بارسلونا به نظرات حسابداران خود پایبند است و باور دارد که برای ثبت نام بازیکنان خود نیازی به فعال کردن اهرم دیگری ندارد. در واقع آن‌ها آخرین اهرم را با فروش بخشی از استودیو بارسا به ثبت رساندند و اهرم احتمالی بعدی نیز دوباره متعلق به همین استودیو خواهد بود.

به نظر می‌رسد که این اقدامات اضافی ضروری نیست. بارسایی‌ها معتقدند که نیازی به فروش بازیکنان خود مانند فرنکی دی یونگ یا ممفیس دیپای را ندارند و حتی لازم نیست بازیکنان تیم فعلی به ویژه سرجیو بوسکتس و جرارد پیکه دستمزد خود را کاهش دهند.

آبی‌اناری‌ها در این پنجره دست به خریدهای زیادی زدند و چندین بازیکن را به خدمت گرفتند. با توجه به وضعیت مالی نه چندان مناسب بارسا، لاپورتا به عنوان مدیرعامل این باشگاه تصمیم گرفت چندین اهرم مالی را فعال کرده تا به صورت موقت مبلغ قابل توجهی به اعتبارات مالی در دسترس تیمش اضافه شود.

کد خبر 594991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.