لواندوفسکی: برخی از شعارها من را به خنده می‌اندازد

برخی از هواداران بایرن هنگام خروج لواندوفسکی از اردوی باواریایی‌ها برای جمع‌آوری وسایلش، شعارهایی مانند "زنده باد مادرید" را به نفع رئال سر دادند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، روبرت لواندوفسکی یکی از ستارگان دیدار روز یکشنبه بارسلونا مقابل پوماس در جام خوان گمپر بود چرا که این ملی پوش لهستانی در چهار گل از شش گل تیم ژاوی نقش داشت.

لواندوفسکی از تصمیم خود برای امضای قرارداد با باشگاه کاتالانی خوشحال است، همانطور که در مصاحبه اخیر خود پس از پیروزی شش بر صفر مقابل حریف مکزیکی توضیح داد. با این حال، لواندوفسکی از نحوه پایان کار با بایرن مونیخ کمی ناراحت است.

او در مصاحبه‌ای گفت: می دانم که این موضوع به هواداران زیادی آسیب زد. من می‌توانم این را درک کنم و اکنون فقط بابت آن عذرخواهی می‌کنم. در آن زمان برای من مهم و ضروری بود که روشن کنم که آماده تغییر هستم. در نهایت، ما همه انسان هستیم. پس از ۱۲ سال در آلمان برای من روشن بود که زمان من در آن لیگ به پایان رسیده است. می‌خواستم این را روشن کنم و البته برای بایرن آسان نبود که فروش من را بپذیرد.

لوا ادامه داد: این یک موقعیت دشوار برای همه بود و ما باید بهترین راه حل را پیدا می‌کردیم. من به این تغییر نیاز داشتم. انتقال به کشور و باشگاهی دیگر باعث می‌شود که احساس کنم کودکی هستم که یک اسباب بازی جدید دارد.

برخی از هواداران بایرن هنگام خروج لواندوفسکی از اردوی باواریایی‌ها برای جمع‌آوری وسایلش، شعارهایی مانند "زنده باد مادرید" را به نفع رئال سر دادند. او در این رابطه اضافه کرد: بله، این شعارها را شنیدم و خندیدم. اما عده‌ای هم بودند که نام من را فریاد می‌زدند.

مهاجم بارسلونا خاطرنشان کرد: در چند هفته گذشته با هوادارانی در خیابان ملاقات کردم که ذهنیت خود را از وضعیت من ابراز کردند و بهترین‌ها را برای من آرزو کردند. انتظار حضور این همه طرفدار در مراسم رونمایی را نداشتم. مهم نیست که تعدادی از بازیکنانی که قبلاً توسط بارسلونا معرفی شده بودند مانند رونالدینیو یا زلاتان ابراهیموویچ، با استقبال بیشتر یا کمتری مواجه شده اند. به هر حال آن زمان‌ها نسبت به شرایط کنونی متفاوت بود. وقتی مستقیماً این همه حمایت را تجربه می‌کنید خیلی خوب است. این چیزی است که برای همیشه با شما می‌ماند.

کد خبر 594968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.