رونالدو بماند یا برود، منچستر مهاجم می‌خواهد!

پیگیری‌های منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن مهاجم بولونیا با مشکل مواجه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، فارغ از اینکه شرایط کریس رونالدو در منچستر یونایتد چه خواهد شد، این باشگاه اعلام کرده است که یک مهاجم در همین پنجره خریداری می‌کند.

پیگیری‌های منچستریونایتد برای مارکو آرناوتوویچ پس از اینکه مارکو دی وایو، مدیر ورزشی بولونیا مدعی شد که قصد فروش مهاجم ستاره خود را ندارد، با مشکل مواجه شده است.

شیاطین سرخ در چند روز اخیر به شدت با بازیکن ۳۳ ساله بولونیا در ارتباط بوده‌اند، زیرا اریک تن هاگ به دنبال جبران کمبود گزینه‌های خود در خط حمله است. آنتونی مارسیال به تازگی دچار مصدومیت شده و به این ترتیب بازی‌های ابتدایی فصل را از دست داده است. از سوی دیگر کریستیانو رونالدو نیز هنوز به دنبال پیدا کردن یک باشگاه جدید است.

آرناوتوویچ که پیش از این در لیگ برتر در استوک سیتی و وستهم بازی کرده، در صورت در دسترس قرار گرفتن برای انتقال می‌تواند خط حمله منچستر را بهبود ببخشد.

با وجود علاقه یونایتد، دی وایو از باشگاه بولونیا اعلام کرده است که آن‌ها قصد فروش آرناتوویچ را ندارند: مسئله پول نیست. مارکو از نظر فنی به تیم ما بسیار کمک می‌کند و ما نیاز داریم که او برای تیم ما بازی کند. او در باشگاه اهمیت بالایی دارد و می‌خواهیم با او ادامه دهیم و اطمینان داریم که حتی بهتر از سال گذشته به رشد ما کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: صحبت‌های زیادی در مورد بازیکنان ما شنیده می‌شود اما تکرار می‌کنیم که متقاعد شده‌ایم با او ادامه دهیم و او را حفظ کنیم، زیرا او در مرکز پروژه ما قرار دارد. این مسئله که باشگاهی مانند منچستریونایتد به دنبال بازیکن ماست به نوعی باعث افتخار است.

با توجه به شرایط کنونی، منچستر یونایتد فصل سختی را در پیش خواهد داشت. وضعیت خط حمله این تیم مشخص نیست و نه تنها رونالدو و کاوانی قصد رفتن دارند، بلکه بازیکن جدیدی نیز قرار نیست به این تیم اضافه شود. البته سران باشگاه منچستر تأیید کرده‌اند که به هر ترتیب یک مهاجم به خدمت خواهند گرفت.

کد خبر 594942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.