۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مصدومیت دردسرساز هافبک لیورپول

هافبک اسپانیایی لیورپول تنها ۵۱ دقیقه در بازی روز شنبه مقابل فولام دوام آورد، سپس مجبور شد از زمین بازی خارج شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیاگو آلکانترا هافبک تیم لیورپول که فصل گذشته بخش زیادی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، حالا نیز در ابتدای فصل جدید دچار مصدومیت شده است.

تیاگو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در بازی افتتاحیه فصل لیگ برتر قرمزها، از میادین دور است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. این بازیکن اسپانیایی تنها ۵۱ دقیقه در بازی روز شنبه لیورپول مقابل فولام دوام آورد و سپس مجبور شد از زمین بازی خارج شود.

وی در روزهای پایانی این هفته، دومین جلسه اسکن خود را پشت سر می‌گذارد. بازگشت احتمالی او به نحوه واکنش این بازیکن ۳۱ ساله به درمان اولیه و توانبخشی بستگی دارد. مصدومیت تیاگو در زمان بدی برای لیورپول رخ داده است، چراکه تعداد زیادی از بازیکنان تیم اصلی در حال حاضر از میادین دور هستند.

درحالی‌که مشخص نیست تا چه زمانی تیاگو از همراهی تیمش محروم باشد، با این حال پزشکان اعلام کرده‌اند که او برای هفته‌ها نمی‌تواند بازی کند. تقریباً به طور قطع، او تا پایان ماه اوت غایب خواهد بود و بازی مقابل کریستال پالاس، منچستر یونایتد، بورنموث و نیوکاسل را از دست خواهد داد. همچنین دربی مرسی‌ساید مقابل اورتون در گودیسون پارک نیز در روز سوم سپتامبر برگزار می‌شود و مشخص نیست که آیا تیاگو به این مسابقه برسد یا خیر.

یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول پس از بازی تیمش برابر فولام گفت: این وضعیت خوبی نیست و من اصلاً شرایط را دوست ندارم. باید واکنش مناسبی نسبت به شرایط و وضعیت فعلی داشته باشیم. وحشت زده نیستم اما این تعداد مصدومیت برای ما کار را سخت‌تر کرده است.

در کنار تیاگو آلکانترا، کلوپ باید با مصدومیت چندین بازیکن دیگر تیم خود نیز دست و پنجه نرم کند. نبی کیتا، سیمیکاس، جونز، ابراهیما کوناته، دیوگو ژوتا، کائویمهین کلهر، چمبرلین و کالوین رمزی از جمله بازیکنانی هستند که درحال‌حاضر به دلیل مصدومیت نمی‌توانند قرمزها را همراهی کنند.

کد خبر 594931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.