خدمت‌رسانی در راس کار مدیریت شهری است

شهردار کاشان گفت: خدمت به ملت در رأس کار مسئولان قرار دارد و مدیریت شهری با هدف خدمت به همشهریان در حال تلاش شبانه‌روزی است.

حسن بخشنده‌امنیه امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ در نخستین روز عزاداری در خانه تاریخی آل‌یاسین، اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) لبریز از درس زندگی است؛ باید تلاش کنیم تا درس‌های این قیام را بیاموزیم و به کار ببندیم.

وی با اشاره به اهداف قیام عاشورا، افزود: مسئولان و شهروندان باید از آن قیام بزرگ تأسی بگیرند و در راه اهداف آن حرکت کنند.

شهردار کاشان با بیان اینکه ابتدا باید به روح و اهداف قیام امام حسین (ع) بپردازیم، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی و بازگرداندن رهبری جامعه اسلامی به جایگاه حقیقی‌اش، یعنی اهل بیت (ع) قیام کرد.

بخشنده‌امنیه با بیان اینکه امام حسین (ع) برای برپایی امر به معروف قیام کرد و یکی از معروف‌ها خدمت به مردم است، تصریح کرد: خدمت به ملت در رأس کار مسئولان است و مدیریت شهری با هدف خدمت به همشهریان در حال تلاش شبانه‌روزی است.

بخشنده‌امنیه گفت: امام حسین (ع) برای صیانت از دین اسلام در مقابل جریان تحریف ایستاد و حاضر شد هزینه آن را بپردازد و این قیام تا روز قیامت ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدسعید حسینی، امام جمعه کاشان نیز با بیان اینکه مسئولان باید تکریم ارباب‌رجوع را واجب بدانند، اظهار کرد: مسئولان با تکریم ارباب رجوع کار خود را آغاز کنند تا از رهروان واقعی امام حسین (ع) باشند.

وی عزت و سربلندی مؤمنان را از اهداف قیام عاشورا دانست و افزود: خدمت‌رسانی به مسئولان و کارگزاران ملت در مقابل حمایت از سیاست‌های دولت، جامعه‌ای رو به توسعه می‌سازد و یکی از پیام‌های عاشورایی خدمت به مردم است.

کد خبر 594911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.