نام‌گذاری معابر تهران به نام شهدا در اولویت قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وظیفه‌مان‌ تکریم شهدا است، شهرداری نام‌گذاری معابر پایتخت به نام شهدا را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان، امروز_ سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ در هشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مهلت یک ماهه به شهرداری تهران برای نامگذاری معابر به نام شهدا، اظهار کرد: امیدوارم شهرداری گوش شنوایی برای شنیدن پیشنهادها داشته باشد؛ وظیفه‌مان تکریم شهدا است و همه وظیفه داریم نام‌های نورانی شهدا را تکریم کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان در سازمان زیباسازی یا بسیج شهرداری باید مانند سابق وارد عمل شوند و با همکاری بنیاد شهید تصاویر و تابلوهای جدیدی از شهدای گران‌قدر را برای معابر شهر انتخاب کنند. امیدوارم این کار به درستی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشک شدن درختان تهران، اضافه کرد: قرار بر این است که پس از خشک شدن درختان یا قطع آنها، درختانی به شهرداری تهران داده شود، اما اگر پیگیری‌های لازم انجام نشود، این اتفاق رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به لزوم پیگیری تخلفات شهری، تصریح کرد: پیشنهاد من این است که این درختان شناسنامه‌دار شوند تا مشخص شود که در چه مکانی کاشته می‌شود.

کد خبر 594895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.