پرتاپ ماهواره دستاورد بزرگ جوانان انقلابی کشور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کشور ایران در بحث جوانان حرکت تازه‌ای را به رهبری، مقام معظم رهبری آغاز کرده که برکات و نتایج بسیاری داشته است و از جمله آن می‌توان به ماهواره‌ای که قرار است پرتاب شود به عنوان دستاوردهای این حرکت اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران، امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه‌_ در هشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: روز خبرنگار را به همکارانی که در کنارمان در شورای اسلامی شهر سال‌ها است مشغول به فعالیت هستند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: یاد و نام شهید صارمی را به دست نوکران استعمار آمریکایی به شهادت رسید و همچنین تمام خبرنگاران شهید را گرامی می‌داریم. امروز هجدهم مردادماه نیز روز شهدای مدافع حرم است، شهدایی که هر روز و همیشه برای ما بزرگ بوده و هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نوزدهم مردادماه شهادت امام زین‌العابدین (ع) است در حقیقت از امروز رسالت حضرت زینب و امام زین‌العابدین و سایر اسرای کربلا آغاز می‌شود.

وی افزود: سخنان این بزرگواران و حرکت بزرگ آنها گویای بزرگ‌منشی و صلابت خاندان رسول گرامی اسلام (ص) است. همچنین بیست‌ویکم مردادماه نیز روز جهانی جوانان است، کشور ایران در بحث جوانان حرکت تازه‌ای را به رهبری، مقام معظم رهبری آغاز کرد که برکات و نتایج بسیاری داشته است و از جمله آن می‌توان به ماهواره‌ای که قرار است پرتاب شود، به عنوان دستاوردهای این حرکت اشاره کرد.

کد خبر 594857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.