رسیدگی به تمام درخواست‌های شهروندان منطقه ۲

شهردار بندرعباس گفت: با حضور مدیر منطقه دو شهرداری و جمعی از مدیران شهری به‌صورت میدانی از نقاط مختلف این منطقه بازدید کردیم و درخواست‌های شهروندان را شنیدیم؛ به آنها اطمینان می‌دهیم به تمام درخواست‌ها رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«بازدیدهای دوره‌ای تابستان به منطقه دو رسید. یک مسئله مهم در این بازدیدهای دوره‌ای، ایجاد تعهد است و این کار باعث می‌شود شهرداری این منطقه، بیشتر پای کار خود باشد. در تمام بازدیدها مصوبات را تا حاصل شدن نتیجه نهایی دنبال می‌کنیم و به‌صورت جدی به دنبال تحقق تصمیماتی هستیم که در جریان بازدید، گرفته شده است.

منطقه دو شهرداری بندرعباس از جمله مناطقی است که عمر دو تا سه ساله دارد و کار خود را زمانی شروع کرد که این کلان‌شهر به چهار منطقه تقسیم شد؛ با حضور مدیر این منطقه و جمعی از مدیران شهری به‌صورت میدانی نقاط مختلف این منطقه را بازدید و درخواسته‌های شهروندان را شنیدیم و به آنها اطمینان می‌دهیم به تمام درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

این نکته را نیز باید متذکر شوم که در بحث تحول کلان بافت فرسوده شهر بندرعباس، هیچ راهی جز حرکت بزرگ ملی نداریم و امیدواریم تحولات مثبتی در این محدوده‌ها اتفاق بیفتد.»

کد خبر 594847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.