خدمت به شهروندان وظایف مدیریت شهری است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک سال از دوره ششم شورای شهر تهران، ری و تجریش گذشت و در سال دوم باید بکوشیم تا رضایت خاطر شهروندان بیش از پیش فراهم شود و مشکلات موجود رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شربیانی، امروز سه‌شنبه _هجدهم مردادماه_ طی تذکری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: یک سال از دوره ششم شورای شهر تهران، ری و تجریش گذشت و وارد سال دوم خدمت شدیم.

وی ادامه داد: در ابتدای این دوره تعهدات، وعده و قول‌هایی به شهروندان تهران داده شد و بر اساس آن نیز سوگندنامه‌ای را ابتدای دوره با هم قرائت کردیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تذکری به خودم و همکارانم دارم که در این یک سال در مسیر تعهداتی که داشتیم گام برداشتیم، همچنین یادآوری کنم که تمام تلاش خود را در زمان باقیمانده این دوره به کار بگیریم که از منظر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بهترین اتفاقات برای شهر و شهروندان تهران رخ دهد.

وی با اشاره به متن سوگندنامه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: در ابتدای این دوره در برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردیم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد دادیم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و خدمت به شهروندان کوشا باشیم، باید در این راستا تمام تلاش خود را به‌کار ببندیم تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود و معضلات شهر رفع شود.

وی افزود: در سوگندنامه قسم خورده‌ایم که قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات کنیم و در تمام موارد و زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته باشیم و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت داریم، در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت و آبادانی کشور و حوزه انتخابی خود تلاش کنیم.

شربیانی گفت: امیدوارم توفیق خدمت صادقانه را به شهروندان شهر تهران، ری و تجریش و شمیرانات داشته باشیم.

کد خبر 594843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.