تلاش شبانه‌روزی پلیس ساختمان در سیرجان

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان گفت: افراد سودجو در ایام تعطیل یا شبانه اقدام به ساخت‌وساز غیرقانونی می‌کنند و زمین‌های کشاورزی اطراف شهر را به زمین بایر تبدیل می‌سازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی پورخسروانی در صفحه اینستاگرام شهرداری سیرجان نوشت:

با هوشیاری پلیس ساختمانی شهرداری از پنج مورد ساخت‌وساز غیرمجاز واقع در جاده بندرعباس و بافت و فاز چهار اراضی ملک‌زاده در روزهای تاسوعا و عاشورا جلوگیری شد. به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌المال، واحد نظارت پلیس ساختمانی بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روزهای تعطیل کنترل ویژه‌ای دارد. افراد سودجو در ایام تعطیل یا شبانه اقدام به ساخت‌وساز غیر قانونی می‌کنند.

وی افزود: این افراد زمین‌های کشاورزی اطراف شهر را به زمین بایر تبدیل می‌کنند. زمین‌هایی که کاربری کشاورزی یا سفید دارند و در طرح تفصیلی نیستند، هیچ‌گونه مجوزی جهت ساخت‌وساز ندارند، مالکیت آن‌ها مشخص و هرگونه ساخت‌وساز در این گونه املاک ممنوع است.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: سودجویان در دو روز گذشته قصد تصرف زمین‌های بزرگ و بالای صد قصب را بدون مجوز داشتند که توانستیم با همکاری نیروهای انتظامی درگیری سودجویان را خنثی و زمین‌ها را رفع تصرف کنیم.

پورخسروانی تاکید کرد: با این‌گونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد قاطع خواهد شد. این موارد توسط پلیس ساختمانی و واحد نظارت بر ساخت‌وسازها کنترل و پیگیری و متخلفان به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

تلاش شبانه‌روزی پلیس ساختمان سیرجان

کد خبر 594834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.