ارسال شاخص‌های ۵ ساله برای تصویب به شورای ششم شیراز

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شاخص‌های برنامه پنج‌ساله شهرداری شیراز مرتبط با کمیسیون حمل‌ونقل برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی تذروی، امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اهداف کمی و شاخص‌های برنامه پنج ساله ۱۴۰۴-۱۴۰۰ شهرداری شیراز مرتبط با حوزه کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک پس از برگزاری چندین جلسه در راستای همین موضوع و با استفاده از نظرات مشاوران این کمیسیون و همچنین مشارکت شهروندان برای اعلام نظرات و پیشنهادات، برگزاری وبینارهای تخصصی با افراد صاحب نظر در حوزه حمل‌ونقل، بررسی و رفع موارد مد نظر، برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال شده است.

وی ادامه داد: اهداف برنامه پنج سال آینده کمیسیون حمل‌ونقل که تمام موارد در راستای رویکرد هفتادودوگانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳ پروژه ستاره‌دار و طرح جامع حمل‌ونقل است که در سرفصل‌های حمل‌ونقل عمومی، شبکه معابر، مدیریت ترافیکی و توقفگاه‌ها ارائه شده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر شیراز گفت: قدم برداشتن در راه این اهداف و گم نکردن مسیر هدف بسیار مهم است، که طرح جامع حمل‌ونقل همچون یک چشم‌انداز عمل می‌کند و مسیری برای رسیدن به هدف است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار من و تمام شهروندان شهر شیراز از معاونت حمل‌ونقل و مشاوران این است که تمام موارد عنوان شده در این کمیسیون را دسته‌بندی کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: تمام اهداف دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز از جمله توسعه پایدار حمل‌ونقل، هوای پاک، دسترسی به اهداف هوشمند ترافیک، افزایش مطلوبیت و تمایل استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی، چابک‌سازی سیستم حمل‌ونقل، عدالت‌محوری و ارائه خدمات، برنامه‌های مربوط به مدیریت ترافیک و فرهنگ‌سازی است؛ تمام این موارد در راستای رویکرد هفتادودوگانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳ پروژه ستاره‌دار و طرح جامع حمل‌ونقل است.

کد خبر 594833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.