تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری خرم‌آباد

شهردار منطقه۲ خرم‌آباد گفت: آماده‌باش سراسری نیروهای اجرایی و اداری شهرداری، پاکسازی معابر و جداول از ظروف یک‌بار مصرف، اطفای حریق‌، پاک‌سازی و نظافت ضربتی شهر پس از مراسم و آماده‌سازی برای برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا، از اقدامات شهرداری در دهه اول محرم بود.

علی نورایی در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: کارکنان زحمتکش شهرداری همراه با سایر همشهریان علاوه بر عزاداری، جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر این مراسم آئینی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: قبل از فرارسیدن ماه محرم طی روزها و شب‌های عزاداری، تمهیدات ویژه‌ای برای روز عاشورا در نظر گرفته شد که از آن جمله می‌توان به آماده‌باش سراسری تمام نیروهای اجرایی و اداری شهرداری خرم‌آباد، پاکسازی معابر و جداول از ظروف یک‌بار مصرف، اطفای حریق‌، پاک‌سازی و نظافت ضربتی شهر پس از مراسم و آماده‌سازی شهر برای برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا اشاره کرد.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد خاطرنشان کرد: از زحمات کلیه همکاران سخت‌کوش خود در خانواده بزرگ شهرداری بالاخص معاونت خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، همکاران زحمتکش سازمان آتش‌نشانی، کارکنان شهرداری منطقه دو و شرکت‌های تنظیف و فضای سبز منطقه دو تقدیر و تشکر می‌کنم.

نورایی ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های همه همشهریان از هیئت‌های مذهبی خواست تا هر ساله با رعایت مسائل ایمنی و نکات بهداشتی از وارد آمدن صدمات جانبی به محیط‌زیست و امکانات شهری جلوگیری و با اتخاذ تدابیری خاص از آسیب به آسفالت معابر جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: در روز عاشورای حسینی، مردم خرم‌آباد با برپایی عزاداری، همراه و هم‌صدا با سایر شیعیان جهان ضمن حضور در حسینه‌ها و تکایا با راه‌اندازی دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی به تبعیت از پیشوا و امام سوم خود، ندای «هیهات مناالذله» را طنین‌انداز کردند.

کد خبر 594831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.