خبرنگاران؛ قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: خبرنگاران قلب تپنده، چشمان همیشه بیدار جامعه و آیینه تمام‌نمای واقعیت‌ها و آگاهی مردم در لحظات و صحنه‌های سرنوشت‌ساز هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت. متن پیام رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ن والْقلم و ما یسْطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند

هفدهم مردادماه گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی و پاسداشت شهدای خبرنگاری می‌باشد که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند.‬ بی‌‏تردید خبرنگاران در هر حوزه‌ای، سنگربانان همیشه بیدار و پرچم‌داران یک سازمان هستند که امروزه برای تبادل افکار و اطلاعات سالم، بی‌شک نیاز به صلابت قلم و رسالت آن‌ها‬ است که با روشنگری و صدق گفتار، اخبار درست را به ذهن پویای مردم اهدا می‌کنند و دنیا را از اخبار کذب و تاریک در امان نگه می‌دارند.

اینجانب روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و روشنگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش این عزیزان را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری مسئلت دارم.»

سیدرضا هاشمی
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد

کد خبر 594829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.