۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _سه شنبه هجدهم مردادماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

نشریه استار خبر از توافق منچستریونایتد با یوونتوس برای انتقال آدرین رابیو داد، اما مادر این بازیکن فرانسوی موافق پیوستنش به تیم انگلیسی نیست! حالا تنها مانع پیش روی رابیو این است که مادرش را راضی کند.

۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

نشریه سان نیز خبر انتقال رابیو را تأیید کرده اما اشاره کرده است که مادر این بازیکن به عنوان مدیر برنامه‌هایش باید تصمیم آخر را بگیرد.

۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

روزنامه آ اس یادآوری کرده که سوپرجام اروپا می‌تواند رئال‌مادرید را به هدف جدیدش یعنی صد قهرمانی نزدیک کند. درحال‌حاضر رئالی‌ها ۹۷ جام دارند.

۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

نشریه مارکا نوشته امید رئال‌مادرید باز هم به وینیسیوس جونیور است. او بعد از زدن گل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به فکر گلزنی در سوپرجام نیز است.

۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت خبر داد که اینتر و یوونتوس به فکر دو هدف متفاوت هستند؛ یووه خواهان ممفیس دپای از بارسلونا است و اینتر می‌خواهد میلان اشکرینیار را حفظ کند.

۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

نشریه توتو اسپورت خبر از نزدیک‌تر شدن آلگری به هدف بعدی‌اش یعنی فیلیپ کاستیچ داد. وینگر اینتراخت فرانکفورت با ۱۵ میلیون یورو راهی یووه خواهد شد.

۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

کد خبر 594825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.