اجرای عملیات رنگ‌آمیزی خطوط عابرپیاده منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: به منظور ارتقای ضریب ایمنی شهر، عملیات رنگ‌آمیزی بخشی از خطوط عابرپیاده به طول بیش از ۱۵۰۰ متر در نقاط پرتردد و حادثه‌خیز منطقه اجرا شد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات ترافیکی منطقه یک شهرداری در دو ماه گذشته، اظهار کرد: به منظور سهولت تردد عابران پیاده از عرض معابر و گذرگاه‌های اصلی و فرعی سطح منطقه و ارتقای ضریب ایمنی شهر، عملیات رنگ‌آمیزی بیش از ۱۵۰۰ متر خطوط عابر پیاده در نقاط پرتردد و حادثه‌خیز اجرا شد.

وی افزود: احیای مجدد رنگ‌آمیزی‌های فرسوده در تقاطع‌های سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال طی دو ماه گذشته انجام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان هدف از خط‌کشی معابر را برقراری نظم در حرکت و ایمنی وسایل نقلیه و امنیت خاطر عابران پیاده در گذر از خیابان دانست و تصریح کرد: در صدد هستیم تا پیش از مهرماه سال جاری و ایام بازگشایی مدارس، نسبت به اجرای رنگ‌آمیزی یک‌هزار متر دیگر از خطوط عابرپیاده سطح منطقه، اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: آشکارسازی خطوط عابرپیاده و ساماندهی چراغ‌های راهنمایی از دیگر اقدامات ترافیکی شهرداری منطقه یک بوده است.

کد خبر 594813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.