خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین هستند

شهردار زرین‌شهر گفت: اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و تقارن هفدهم مردادماه با نهضت عاشورای حسینی، فرصت مناسبی است تا فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با الگوگیری از اصول تبیین و روشنگری این قیام جاودان در مسیر بصیرت‌افزایی جامعه حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران خدمتگزاران بی‌ادعا و راویان رویدادها و حقایق جامعه هستند که در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حضوری پرشور دارند و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: خبرنگاران به لحاظ دارا بودن مسئولیت اجتماعی از جایگاه بسیار دقیق و حساسی برخوردار هستند، از این رو همواره تلاش می‌کنند در مسیر اعتدال حرکت کنند و با مشعل روشنگری و اندیشه‌ای آزاد، مسئولیت خطیر آگاهی‌بخشی به جامعه را به سرانجام برسانند.

شهردار زرین‌شهر خبرنگاران را یکی از مؤلفه‌های امیدبخشی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: فعالان عرصه خبر و رسانه با رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقیات تلاش می‌کنند در جهت حفظ منافع مردم و جامعه به مسئولیت‌های اجتماعی عمل و با ایجاد اعتماد میان مردم و مسئولان تلاش دشمن را برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه خنثی کنند.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند، تاکید کرد: تقارن هفدهم مردادماه با نهضت عاشورای حسینی فرصت مناسبی است تا فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با الگوگیری از اصول تبیین و روشنگری این قیام جاودان در مسیر بصیرت‌افزایی جامعه حرکت کنند.

وی خبرنگاران را حلقه وصل مطالبات مردم و مسئولان دانست و گفت: با گرامیداشت روز خبرنگار از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه شهرستان لنجان و شهر زرین‌شهر در عمل به رسالت اهل قلم، به ویژه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مدیریت شهری زرین‌شهر به نحو مناسب و انتقال نظرات و خواسته‌های شهروندان به مسئولان قدردانی می‌کنم، چراکه اندیشه قلم خبرنگاران این شهر مملو از دغدغه فردای خطه طلایی ایران است.

کد خبر 594807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.