نقش خبرنگاران در ارتقای شاخص‌های شهری

شهردار سیدآباد چناران گفت: امروزه بیش از دوره‌های گذشته به اطلاع‌رسانی اثرگذار در جامعه نیاز است و خبرنگاران، نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای شاخص‌های شهری و آگاهی‌رسانی دارند.

احسان ترمه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با تهیه گزارش، خبر و انتقاد سازنده، شهرداری‌ها را در ارائه خدمات مطلوب یاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مطالبه داشتن و حلقه واسط میان مردم و مدیران شهری برای داشتن شهری پویا از مؤلفه‌های رسانه‌ها و خبرنگاران است، افزود: شهر پویا را خبرنگاران دغدغه‌مند می‌سازند، زیرا تحلیل‌های سازنده توسط آنان انجام می‌شود و این مهم به ارتقای شاخص‌های شهری کمک می‌کند.

شهردار سیدآباد چناران خاطرنشان کرد: خبرنگاران به مدد قلم‌های پاک، صادق و توانا زمینه روشنگری، تعالی، پیشرفت و بالندگی را در جامعه شهری فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران فارغ از دیدگاه‌های تخصصی و حرفه‌ای، زمانی موفق هستند که در مسیر تعالی، شعائر الهی و مکتب الهام‌بخش انبیا حرکت کنند، تصریح کرد: خبرنگاران هدایت افکار جامعه را برعهده و نقش اساسی در این زمینه دارند و امروزه بیش از دوره‌های گذشته به اطلاع‌رسانی اثر گذار در جامعه نیاز است.

کد خبر 594801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.