حضور باشکوه و گسترده شهروندان شیراز در تشییع پیکر شهید اسکندری

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حضور گسترده و باشکوه شهروندان در تشییع جنازه شهید عبدالله اسکندری برگ زرین دیگری به کارنامه مردمان غیور این دیار افزود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری، با انتشار پیامی از حضور باشکوه شهروندان فارس در مراسم تشییع پیکر سردار شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری، تقدیر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آن فرو ریخته گل‌های پریشان در باد

کز می جام شهادت همه مدهوشانند

نامشان زمزمه نیمه شب مستان باد

تا نگویند که از یاد فراموشانند

شهروندان غیور و انقلابی استان فارس و به ویژه شهروندان شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)

حضور گسترده و باشکوه شما در تشییع سردار شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری برگ زرین دیگری را به کارنامه درخشان غیور مردان این دیار افزود و این حضور، ریشه‌دار بودن فرهنگ جهاد و شهادت را در میان شما تداعی می‌کرد.

درود و سپاس بیکران خداوند بر شما شهروندان با بصیرت استان فارس که با حضور پرشور در این عرصه، موجبات خوشنودی مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شهدا و تمام علاقه‌مندان به نظام را فراهم کردید و با حضور مسئولانه خود در تشیع پیکر این شهید والامقام، بار دیگر نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود قادر است، راه عزت، استقلال و آزادی به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را تا نقطه مطلوب بپیماید.

پیکر سردار رشید اسلام، شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری بر شانه‌های مردم شیراز تشییع شد. امروز استان فارس و شیرازی‌ها به تشییع پیکر شهیدی برخاستند که کروبیان عالم بالا در انتظار رسیدنش سر از پای نمی‌شناختند که جای و جایگاه وی «فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر» است.

شگفتا از این حضور عاشقانه مردم! تاریخ فارس جمعیتی به این والایی و بالایی به خود ندیده بود. فارس و شیرازی‌ها، بار دیگر، دین خود را ادا کردند. حضوری این چنین که برخاسته از عشقی سترگ و شکوهمند است را چگونه می‌توان توصیف و تقدیر کرد.

سپاسگزار حضورتان هستیم که برای خداوند جلیل و روح بلند شهیدان در بحبوحه گرمای سخت به میدان آمدید تا دشمن بداند هزاران شهید اسکندری از خون پاکش روییدند و گلستان ولایت از سربازان و سرداران تهی نخواهد شد.

به پاس آنچه مردم استان فارس در تشییع ملکوتی و الهی سردار شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری آفریدند از جان و دل سپاسگزارشان هستم که فریاد امروزشان پرچم برافراشته تشیع علوی را برافراشته‌تر کرد و پرچم سرخ حسین‌بن‌علی را بر بام فلک به اهتزاز درآورد.

خداوندا! عزت و سربلندی امت اسلام را افزون کن.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز

مهدی طاهری»

کد خبر 594791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.