فعالیت شبانه‌روزی پاکبانان شهرکرد در تاسوعا و عاشورا

سرپرست شهرداری شهرکرد، گفت: پاکبانان شهر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت شبانه روزی فعال بودند و در چند شیفت فعالیت داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _دوشنبه هفدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: خداوند را شاکرم هستیم که هر ساله حضور و مشارکت مردم در مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیشتر می‌شود و در همین راستا فعالیت مجموعه شهرداری نیز بیش از پیش می‌شود.

وی افزود: شهرداری شهرکرد در روزهای تاسوعا و عاشورا در حال خدمت‌رسانی در سطح شهر بوده است و نیروهای خدماتی در ایام محرم تمام تلاش خود را برای پاکیزگی شهر انجام دادند.

سرپرست شهرداری شهرکرد، تصریح کرد: امسال سعی شد در مجاورت تمام هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی پاکبانان شهر در چند شیفت حضور داشته باشند و همواره و به طور لحظه‌ای به نظافت شهر مشغول بودند تا شهر همچون همیشه پاکیزه بماند، در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و نظافت معابر و خیابان‌ها پاکبانان شهر در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت شبانه روزی فعال بودند.

نجفی با اشاره به برنامه هئیت‌های مذهبی برای شب شام غریبان، خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن شام غریبان پخش نذری از سوی عزاداران، از شهروندان فهیم خواستاریم جهت رعایت حال پاکبانان و به منظور حفظ نظافت معابر عمومی و فرعی همکاری لازم را به عمل آورند.

کد خبر 594706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.