قتل عام ۱۰ نفر در رفسنجان تحت تأثیر توهم شیشه

یک تبعه افغان تحت تأثیر توهم شیشه ۱۰ نفر را به قتل رساند.

به گزارش ایمنا، ایمان شهسواری با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل شش افغانستانی و چهار ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغان، اظهار کرد: این درگیری در بخش بهرمان از توابع رفسنجان رخ داده و قاتل نیز خودزنی کرده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دستگیری متهم بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در شهرستان انار (فاصله ۵۰ کیلومتری از نوق رفسنجان) حضور داشته است، افزود: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده و متهم تحت مصرف روانگردان از نوع شیشه دست به این اقدام مرگبار زده است.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان تصریح کرد: بلافاصله پس از کسب گزارش این حادثه تلخ دستورات قضائی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر شد و در نهایت قاتل پس از یک عملیات تعقیب و گریز و هنگامی که خود را در محاصره مأموران پلیس دید، اقدام به خودزنی کرد.

وی با اشاره به اینکه مأموران بلافاصله وی را دستگیر و به بیمارستان شهرستان انار منتقل کردند، ادامه داد: بازجویی‌های اولیه از متهم توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان درحال انجام است.

شهسواری گفت: در بازجویی‌های اولیه، متهم مسائل شخصی و اختلافاتی که از قبل با تعدادی از اتباع افغانستانی داشته را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است.

وی با اشاره به اینکه همه افرادی که جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند مرد و در بازه سنی جوان و میانسال بوده‌اند، اضافه کرد: همه این افراد از کسانی بودند که در محل چاه موتورهای کشاورزی درحال کار بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: شامگاه یکشنبه جلسه شورای تأمین برگزار و اطلاعات تکمیلی در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

منبع: رکنا

کد خبر 594695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.