یوفا نیز از درخشش فوق‌العاده طارمی به‌وجد آمد +عکس

توییتر اتحادیه فوتبال اروپا پس از عملکرد دیدنی و کلاس‌بالای مهدی طارمی در دو بازی آغازین فصل جدید فوتبال اروپا، به تمجید از مهاجم ایرانی پورتو پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش ایرانی، سومین سال حضورش در پورتوی پرتغال را طوفانی آغاز کرد و با دبل در هفته اول فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ پرتغال بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد و تأثیر بسزایی در پیروزی پرگل تیمش در خانه داشت.

البته این تنها درخشش ستاره ایرانی در ابتدای فصل نبود بلکه طارمی در هفته گذشته در بازی سوپرکاپ پرتغال هم دبل کرد و به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار سوپرکاپ انتخاب شد.

آمار خیره‌کننده طارمی باعث شد تا توئیتر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به‌زبان پرتغالی به‌وجد بیاید. توئیتر یوفا با انتشار آمار فوق‌العاده ستاره ایرانی نوشت: مهدی طارمی فصل جدید را با درخشش بی‌نظیر آغاز کرد و در دو بازی ۴ گل به‌ثمر رساند.

یوفا نیز از درخشش فوق‌العاده طارمی به‌وجد آمد +عکس

مهدی طارمی با درخشش خود به‌همراه پورتو در فصول گذشته و جاری، طبق اعلام رسانه‌های اروپایی از باشگاه‌های بزرگ سوپرلیگ ترکیه مثل فنرباغچه و گالاتاسرای پیشنهاد رسمی دارد؛ طارمی همچنین مورد توجه میلان قهرمان سری‌آ ایتالیا نیز قرار گرفته و باید دید باتوجه به مبلغ تعیین‌شده ۳۶ میلیون یورو بابت انتقال گلزن بالفطره از پورتو به میلان، طارمی راهی قهرمان ایتالیا می‌شود یا در پورتو به درخشش استثنایی‌اش ادامه می‌دهد.

کد خبر 594671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.