هوای سالم در اصفهان تداوم دارد/تمام ایستگاه‌ها در وضعیت زرد و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان، امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه هفدهم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۸۳، استانداری اصفهان با شاخص ۶۷، باهنر با شاخص ۶۰، جی با شاخص ۹۳، رودکی با شاخص ۹۴، رهنان با شاخص ۸۹، فرشادی با شاخص ۵۸، فیض با شاخص ۶۷، میرزا طاهر با شاخص ۶۹ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۸۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب با شاخص ۱۰۶، پروین با شاخص ۱۱۸، خرازی با شاخص ۱۱۸ و کاوه با شاخص ۱۱۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و مبارکه و سجزی فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۵۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 594638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.