انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ آغاز شد + آموزش تصویری و لینک سازمان سنجش

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و داوطلبان با توجه به وضعیت مجاز بودن خود، می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ داوطلبان با توجه به وضعیت مجاز بودن خود، باید نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. یکی از نکات قابل توجه در انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ این است که ادغام ثبت‌نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد تغییری در روند انتخاب رشته ایجاد نکرده و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های سراسری و آزاد باید به صورت جداگانه از طریق سایت‌های sanjesh.org و azmoon.org اقدام نمایند. لینک ورود به سامانه انتخاب رشته

مراحل انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

  • مراجعه به سایت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ به نشانی www.sanjesh.org
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و مطالعه آن
  • استخراج رشته محل‌های مرتبط با گروه آزمایشی امتحانی
  • اولویت‌بندی انتخاب‌ها
  • تکمیل فرم انتخاب رشته
  • دریافت کد رهگیری

آموزش تصویری انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

مرحله اول: داوطلبان به منظور انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ در ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org شوند و سپس روی لینک سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ کلیک کنند.

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ آغاز شد + آموزش تصویری + لینک سنجش

مرحله دوم: در این بخش پس از مطالعه نکات ذکر شده در صفحه، روی گزینه اطلاعیه‌های اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ را مطالعه نموده‌ام کلیک کنید.

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ آغاز شد + آموزش تصویری + لینک سنجش

مرحله سوم: طبق تصویر زیر برای انتخاب رشته، می‌توانید از سه روش به مراحل انتخاب رشته کنکور وارد شوید.

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ آغاز شد + آموزش تصویری + لینک سنجش

مرحله چهارم: در این بخش فرمی را مشاهده می‌کنید که باید معدل دیپلم و سوابق تحصیلی خود را در آن وارد کنید و پس از تکمیل آن روی گزینه تأیید و ادامه کلیک نمائید.

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ آغاز شد + آموزش تصویری + لینک سنجش

پس از تکمیل فرم انتخاب رشته، کد رهگیری ۱۵ رقمی از طرف سایت برای داوطلب ارسال می‌شود که باید تا پایان اعلام نتایج نهایی از آن نگهداری کرد.

کد خبر 594576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.