شکست نزدیک برابر رومانی، به بدشانسی‌های دختران هندبالیست تداوم بخشید

تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان، در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه ۳۰ بر ۳۸ مقابل رومانی تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه‌شمالی به مصاف تیم رومانی رفت و با نتیجه ۳۸ بر ۳۰ تن به شکست داد.

ملی‌پوشان ایران در نیمه نخست بازی متعادلی را به‌نمایش گذاشتند و با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ مقابل رومانی به برتری دست یافتند. در ادامه رومانی اختلاف نتیجه را بیشتر کرد تا در پایان ۳۸ بر ۳۰ پیروز این مصاف باشد.

گرچه ملی‌پوشان ایران در این دیدار نتیجه را واگذار کردند اما در پایان فاطمه مریخ عنوان برترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

شکست نزدیک برابر رومانی، به بدشانسی‌های دختران هندبالیست تداوم بخشید

تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با دو پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی موفق شده بود برای اولین‌بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان ایران به جمع شانزده تیم برتر جهان راه پیدا کند.

هندبالیست‌های نوجوان دختر ایران، ازبکستان و سنگال را شکست داده بودند.

مقدونیه‌شمالی، سوئد و ایسلند سه‌تیمی بودند که در بازی‌های گذشته برابر دختران هندبالیست نوجوان کشورمان به برتری رسیدند و رومانی چهارمین شکست ایران در این تورنمنت را رقم زد.

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده عشاق، شقایق چراغی، هانیه قراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبا زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ، نگین رحمانی، الناز یارمحمدتوسکی به کاپیتانی شهرزاد نصوحی، ترکیب تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه‌شمالی را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمدخانی (مربی)، مریم رضاییان (سرپرست) و اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان تا نوزدهم مرداد با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مقدونیه‌شمالی برگزار می‌شود و دختران هندبالیست نوجوان ایران به‌واسطه قهرمانی در قاره‌کهن در این مسابقات حضور دارند.

کد خبر 594553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.