بررسی گزارش حساب‌رسی سازمان‌ مدیریت پسماند و بهشت زهرا (س) در شورای ششم تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بررسی گزارش‌های حساب‌رسی سازمان‌های مدیریت پسماند، بهشت زهرا (س) در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی، امروز _شنبه پانزدهم مردادماه_ با اشاره به برگزاری هشتاد و چهارمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه‌شنبه هیجدهم مردادماه سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این جلسه بررسی گزارش‌های حساب‌رسی سازمان‌های مدیریت پسماند، بهشت زهرا (س) و زیباسازی شهر تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ و همچنین حساب‌رسی شرکت‌های شهربان و حریم‌بان و ارتباط مشترک شهر در دستور کار اعضای شورا قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم توجه به محله‌محوری، ادامه داد: در این جلسه ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گزارشی در خصوص محله شهید اسدی واقع در منطقه ۱۳ شهردار تهران ارائه خواهد کرد تا مباحث مربوط به این محله بررسی و پیگیری شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی پلاک‌های ثبتی از نظر باغ یا غیرباغ بودن در شورای ششم شهر تهران، گفت: در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران تعداد ۲۰ پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیرباغ بودن نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

کد خبر 594347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.