برگزاری عزاداری تاسوعا و عاشورا در ۵۰ بقعه شاخص اصفهان/توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا در هر وعده

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در ۵۰ بقعه سطح یک و دوی استان اصفهان ویژه برنامه عزاداری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی‌الله روان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های بقاع متبرکه استان اصفهان برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: ویژه برنامه‌هایی در ۵۰ بقعه سطح یک و دو استان علاوه بر دیگر بقاع درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد بقعه ۱۴ بقعه سطح یک و ۳۶ بقعه سطح دو را شامل می‌شود، ادامه داد: در این بقاع ویژه برنامه‌های شاخص با حضور مداحان و سخنرانان به‌نام کشوری دعوت شده‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برپایی نماز ظهر عاشورا، ورود هیئات و دسته‌جات، اطعام زائران، سخنرانی و مداحی از برنامه‌های بقاع استان اصفهان در این ایام است، تصریح کرد: همچنین در برخی از بقاع شاخص استان اصفهان برنامه‌های عزاداری به صورت ویژه از شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد.

وی در خصوص اطعام عزاداران در بقاع متبرکه استان اصفهان گفت: به صورت میانگین طی دو روز عاشورا و تاسوعا در هر وعده توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا در بقاع متبرکه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 594332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.