نصب ۱۵۰ تابلو هوشمند درباره شهیدان در قم

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: سال گذشته ۱۵۰ تابلو هوشمند شهید در سطح معابر شهری قم نصب‌ شده بود و امسال نیز تابلوهای دیگری در دست طراحی و اجرا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سید مجتبی سبحانی‌ثابت اظهار کرد: در آئین رونمایی از ۲۲۲ تابلوی جدید کوچه‌های شهدا در قالب طرح کوچه‌های آسمانی در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر (ع) انجام شد و طی دو سال گذشته شاهد حذف اسامی کوچه‌ها در برخی شهرهای کشور بودیم که این مسئله سبب شد تا شهرداری قم به فکر تدابیری جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های جدید باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های تابلوهای جدید کوچه‌های شهدا، ادامه داد: در این تابلوها علاوه بر عکس شهدا، چهار مورد از اطاعات اولیه شهید به همراه "کی‌یوآر" کد معرفی و جانمایی شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: سال گذشته ۱۵۰ تابلو هوشمند شهید در سطح معابر شهری قم نصب شده بود و امسال نیز تابلوهای دیگری در دست طراحی و اجرا است.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم با نام‌گذاری اسامی شهدا سند هویتی کوچه تقدیم والدین شهید آن کوچه می‌شود، تصریح کرد: المان‌های بصری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأثیر به‌سزایی در بین شهروندان و مخاطبان دارد.

کد خبر 594322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.