اهمیت توجه به مناطق محروم در شورای عالی استان‌ها

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: شهرستان‌های محروم در توزیع اعتبارات باید به صورت ویژه دیده شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها محمد یعقوب باقری در خصوص وظایف شوراها، اظهار کرد: حضور شوراها در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان و استان چهارمحال و بختیاری بدون حق رأی شایسته نیست، البته این موضوع را از طریق شورای عالی استان‌ها در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: جزو آخرین استان‌ها برای سفر ریاست جمهوری بودیم، اما مشخص نیست سهم هر شهرستان از اعتبارات تخصیصی سفر به چه میزان باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری اعتبارات در شهرستان‌ها را به دور از تبعیض و بی‌عدالتی و بر اساس محرومیت، ظرفیت و توانمندی شهرستان‌ها توزیع و تخصیص کند تا روند رشد و پیشرفت در استان متوازن باشد.

وی تصریح کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور را به شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کنید تا برای اجرای آنها به دستگاه‌ها کمک کند.

باقری با اشاره به لزوم حضور شوراها در جلسات تصمیم‌ساز با حق رأی، افزود: از فرمانداران انتظار داریم ضمن استفاده از حضور شوراها در جلسات شهرستانی، دستگاه‌های متولی را به منظور جلوگیری از برگشت اعتبارات توجیه کنند.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های محروم در توزیع اعتبارات باید به صورت ویژه دیده شوند.

کد خبر 594301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.